קומרו - אורדילן

שיווק משטחי עץ

עץ הוא חומר גלם בעל יתרונות רבים ובהתאם פופולרי להפליא. המין האנושי משתמש בו לצורך בניית פרגולות, ייצור רהיטים שונים, דקים, פרקטים, בענף הבנייה ובעוד מקומות רבים אחרים. על-מנת להפיק את מלוא התועלת האפשרית מחומר גלם זה חשוב לקנות עץ אך ורק מספקים ותיקים ואמינים שיכולים להבטיח – וגם לקיים – איכות גבוהה במיוחד של כל משטח עץ.

מגוון מוצרים רחב

שיווק משטחי עץ בסטנדרטים גבוהים מתאפיין ביכולת לספק את המענה האופטימלי לכל צורך. בהתאם החברה המשווקת נדרשת להחזיק מלאי נרחב של סוגי עצים שונים, גם רכים וגם קשים. גם בתוך כל קטגוריה יש כמובן שונות בלתי מבוטלת בין העצים – למשל הבדלים בין האלון למייפל ואפילו בין אלון אמריקאי לאלון אירופאי או בין סופט מייפל להארד מייפל.

צפצפה, דובדבן, ליבנה, אשוח, ארז, אגוז (אפריקאי ואמריקאי), בוק, איפאה, קומרו ואורן הם עוד סוגי עצים נפוצים שמשווקים לשלל מטרות, וייתכנו עוד עצים.

ייעוץ מקצועי מדויק

בחלק מהמקרים שיווק משטחי עץ כולל פשוט הצעת משטחים איכותיים במחירים תחרותיים – אבל יש גם מצבים שבהם חלק בלתי נפרד מהשירות הוא ייעוץ מקצועי. רמת הייעוץ, הן מבחינת המוכנות לספק אותו, הן מבחינת הקשב לצרכי הלקוח והן מבחינת התועלת שהוא מניב, היא אינדיקציה מעולה לאיכות השירות באופן כללי. בנוסף ייעוץ של מומחים מנוסים בתחום שיווק העץ מוביל להתאמה מיטבית בין העץ שנרכש לבין המטרות שהוא אמור למלא, ובהתאם תמורה מלאה לכסף.

שמירה קפדנית על המשטחים וטיפול נכון בעץ

עץ הוא חומר גלם רגיש ולכן גם שטחי העץ המשווקים ללקוחות השונים חייבים להישמר בתנאים אופטימליים ולזכות בטיפול מתאים. במקומות שבהם אין הקפדה על שמירה על המשטחים התוצאה עלולה להיות פגמים בחלק מהם, הן בהיבט האסתטי והן מבחינת רמת העמידות שלהם – וחברה שהמטרה שלה היא הצלחה ארוכת טווח לא יכולה להרשות לעצמה לשווק משטחים במצב בינוני ומטה.

עצים מכריתה חוקית בלבד

לעצים יש כאמור שלל יתרונות ובהם חוסן (אבל גם רוך), אנרגיות חיוביות, מראה שובה לב, חיבור לסביבה ולטבע ועוד – אבל גם חיסרון בלתי מבוטל: כדי להשתמש בהם, כלומר על-מנת שבכלל יתאפשר לבצע שיווק משטחי עץ, השלב הראשון הוא כריתה של עצים.

כריתה מבוקרת בהיקף מוגבל, בהתאם לסוג העץ ולמצב באותו מקום שבו הוא גדל, מאפשרת לטבע להתחדש כך שבמקביל לאותם עצים שנכרתים צומחים חדשים ונשמר איזון נכון. לעומת זאת כריתה לא מבוקרת עלולה להוביל להיעלמות יערות וריאות ירוקות חיוניות, וכך לפגוע בכדור הארץ (וכידוע אנחנו נמצאים בעידן שבו כבר ברור לחלוטין שאנחנו חייבים להתנהל באחריות כדי שאפשר יהיה להמשיך לחיות כאן בתנאים נוחים). חברה ותיקה ורצינית תייבא לארץ ותשווק אך ורק משטחי עץ מכריתה חוקית ומפוקחת.

תמחור אטרקטיבי

שיווק משטחי עץ איכותיים הוא הצעד הראשון בדרך ללקוחות מרוצים ולכן כאלה שחוזרים ומזמינים עוד ועוד עצים. צעד נוסף, חשוב לא פחות, הוא הצעת מחירים אטרקטיביים – כך שיחס העלות-תועלת יהיה המשתלם ביותר האפשרי. זמני אספקה מהירים ושירות קשוב הם עוד מרכיבים חשובים של מלאכת שיווק המשטחים, וזאת על-מנת לא לעכב תהליכי עבודה שמבוססים על אותם משטחים.

אולי יעניין אותך גם:

5/5 - (1 vote)
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *