עץ ואלומיניום – עיצוב הבית

כיום עיצוב הבית נראה יותר מסובך מתמיד, המגוון הרחב הקיים לאופציות העיצוב הינו רב כל כך, החל מסגנון כפרי ועד סגנון מודרני, מבחירת שיש למטבח עד לכיור באמבטיה, שטיחים לסלון, מדפים לחדר של הילדים… ספקטרום כה נרחב של כל כך הרבה בחירות שלעתים, נראות פשוט כאילו אין להן סוף ואנחנו בסוף מתפשרים. אבל רגע, אני רוצה להציע לכם להסתכל על זה במבט מעט שונה, במקום לבחור חלק-חלק מהפזל העצום הזה, אני הייתי מעוניין דווקא ללמד אתכם להתבונן על זה מנקודת מבט בה קיים מוטיב מסוים. ברצוני להציג את חומרי העץ והאלומיניום הכה פופולריים בעיצוב הבתים כיום. והגיוני מאד שבשנית תצוץ השאלה 'אבל למה זה עדיף על זה?' הרי יש כל כך הרבה חומרים בשוק, החל מפלסטיק ועד לסיליקון ופלדה ועוד מאות של חומרים וסגנונות.

יתרונות העץ והאלומיניום

ברצוני לציין כמה היבטים שאולי יוכלו להבדיל לטובה את העץ והאלומיניום. תחילה נציין כי עץ הינו מרכיב אשר משתלב בצורה נהדרת בבית ובכל עיצוב, העץ תמיד מתאים לרקע וניתן לעצב אותו במגוון רחב של דרכים. העץ הינו מבודד נפלא של חום וקור והינו יציב מאד בכדי שיהיה ניתן לעשות ממנו שולחנות ולדלתות נאמנים ביותר. האלומיניום הינו מתכת אשר ידועה בתור מתכת אל-חלד, היא לא תחליד, עקב כך ניתן בביטחון להשתמש במתכת זו במגוון רחב של שימושים ביתיים, החל מכיורים מאלומיניום ועד כדי דלתות וצירים. מתכת זו הינה גם זולה, שזהו פרט לא שולי כלל כאשר אנחנו מתכננים לעצב את ביתנו. אמנם העץ יותר יקר מהאלומיניום, ניתן להשתמש בחכמה בעץ בעיצוב הבית ובכך להשיג יתרונות משמעותיים, לדוגמא ריהוט ודלתות פנימיות מעץ יעניקו לנו בידוד טמפרטורות מרשים מאד, אופי זה של חדר יכול בקלות להוריד את כמות השימוש במכשירי חימום וקירור בתקופות החורץ והקיץ.  אלומיניום למשל, יוכל בקלות לשמש אותנו לחלונות בעיצוב מודרני מרשים אשר יהיו קלים וללא חשש להחלדה ובו זמנית עמידים מספיק בפני הרוחות ושינויי האקלים.

אלומיניום ועץ בריהוט

ניתן גם לשלב אלומיניום ועץ בכדי ליצור מגוון מעט שונה של ריהוט, השילוב הנכון של אלומיניום ועץ נותן מראה מעניין מאד לריהוט כמו ארונות ושולחנות, בנוסף שילוב זה יכול לעזור גם להוזיל מעט את עלויות הריהוט, מכיוון שאלומיניום הינו חומר גלם זול יותר מהעץ, כהוזכר ממקודם. לסיכום, האלומיניום והעץ הינם חומרים אשר יתאימו כמעט לכל עיצוב ביתי ובעלות אשר לא תצא מפרופורציה, כל זאת בליווי היתרונות הרבים שיש לחומרים הללו, יהיה קשה מאד לבחור לא נכון כאשר בוחרים בהם בתור חומרי גלם מובילים.

 

אולי יעניין אותך מידע נוסף על:

Rate this post
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *