התקנת דקים בגינה

אם אתם מתכננים לעצב ולשפץ את הגינה, אתם בוודאי חושבים איך אפשר להפוך אותה ליותר נעימה ויפה. אחד ההתלבטויות הגדולות שעומדות בפני כל בעל הבית הוא האם להתקין משטח בטון, מרצפות או משטח עץ בגינה. האם להשתמש בשבילי חצץ כאשר מדובר בגינה, או שבילים העשויים דקים. לכל אחד מהאפשרויות ישנם יתרונות וחסרונות משלו. כל אחת מהם יכולה להתאים בצורה טובה יותר ביחס למבנה הגינה והעדפות העיצוב של הלקוח. להלן כמה דברים שכדאי לדעת על התקנת דקים בגינה.

שניים מסגנונות העיצוב המובילים הם קלאסי ומודרני. אם אתם מעדיפים את המראה הקלאסי, כל מעצב פנים ידאג לשלב עץ באופן זה או אחר בדירה שלכם. כדי להשלים את המראה ולשמור על אחידות עיצובית, חשוב שזה יהיה גם קו העיצוב המוביל בגינה  התקנת דקים בגינה היא פתרון מושלם שייתן אווירה חמה ונעימה בגינה. ניתן לבחור דקים בגוונים שונים, אבל לקבלת מראה חם רצוי לבחור  בגוון על הסקאלה שבין הכתום לחום.

דקים סינטטיים

אנשים שלא רוצים להשתמש בעץ מהשקפה של איכות הסביבה יכולים להשתמש בפתרון חלופי שמשיג בדיוק את אותה המטרה. שימוש בדקים סינטטיים. הם, למעשה, מדמים עץ. ישנם כמה חברות בישראל המתקינות ומשווקות דקים מסוג זה. הם עובדות עם יבואנים שונים. חשוב לבדוק אתה איכות של כל אחת מהמשווקים כי הפערים יכולים להיות גדולים. המחיר יכול לבוא לידי ביטוי גם באיכות. ישנם כמה חברות בארצות הבית אשר מייצרות דקים איכותיים מסוג זה ורצוי להשוות גם בין המוצרים שלהם.

התקנת דקים

חשוב מאוד לבחור מתקין דקים מיומן ומנוסה. נכון, כאשר משפצים את הבית צריך למצוא לא מעט בעלי מקצוע לכל תחום, אבל אפשר לפתור זאת בקלות ע"י הזמנת בעל מקצוע אחד. איזה? קבלן שיפוצים או אדריכל. ישנם מומחים שלוקחים את האחריות המלאה לניהול הפרויקט.  הם מגיעים עם בעלי המקצוע בצוות שלהם כך שעליהם למצוא גם מתקין. מה שעליכם לעשות הוא להקפיד למצוא מנהל עבודה באמת איכותי. כמו כן, גם אם הוא לוקח על עצמו את האחריות המלאה להתקנה, כדאי להשגיח על העבודה בגינה ולהסביר על המקומות הרגישים על מנת שלא ייווצרו אי נעימויות.

תחזוקה

זהו תהליך מאוד חשוב שצריך להיות באחריותו כל בעל בית. תחזוקה טובה תמנע את שחיקה מהירה והרס ותשמור על המראה של הדק. מי שלא מתחזק את הדק שהתקין מגלה שאחרי כמה שנים הוא נראה כמו קרש מיושן מאתר בניה. ניתן לראות תופעות כאלה במקומות מוזנחים או עזובים שאינם משקיעים בתחזוקה. לכן חשוב לשמן אותו לפי הוראות היצרן בחומר המתאים. נכון, זאת טרחה ואחד החסרונות על פני משטחי בטון ומרצפות, אבל זה שווה את ההשקעה. אתם לא תצטערו על הבחירה.

 

אולי יעניין אותך מידע נוסף על:

5/5 - (1 vote)
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *