איך לבחור מחסן עצים?

העץ על סוגיו השונים – אורן, אלון, אגוז, איפאה, טיק, ארז, סידר, אגוז, דובדבן והאפשרויות עוד רבות – הוא חומר גלם נפוץ במיוחד, וקל להבין למה: כל מוצר המבוסס עליו מקרין הרמוניה נעימה ואינטימיות חמימה, הוא משתלב היטב בכל מרחב ובנוסף אם מקפידים על תחזוקה נאותה הוא עמיד להפליא למשך שנים ארוכות.

בנוסף הוא ידידותי למשתמש, כולל העצים הטרופיים הקשים המחייבים בכל זאת מיומנות מסוימת, כך שגם מי שאינו איש מקצוע מדופלם או נגר מנוסה יכול להפיק ממנו פריטים שונים, ולרוות נחת כפולה, הן מהתוצאה והן מהדרך אליה, שהרי הצלחה בתחום ה"עשה זאת בעצמך" מעניקה לנו סיפוק אדיר. בהתאם ישנו ביקוש ער למדי לעצים השונים, וישנם לא מעט מחסני עצים מציעים לציבור הרחב חומרי גלם – כך תוכלו לבחור מבין כל האופציות את המחסן המתאים לכם ביותר.

מלאי רחב

באופן טבעי הפרמטר הראשון אותו יש לבחון הוא עד כמה המלאי בכל מחסן עצים רחב. אם למשל התעמקתם בתחום הדקים, החלטתם לבנות אחד כזה בעצמכם או מקסימום עם מעט עזרה מידידים והחלטתם שאיפאה הוא העץ האופטימלי לשם בניית הדק, אין טעם להגיע למחסני עצים שלא מחזיקים במלאי עץ טרופי זה. במחסנים שהמלאי בהם מצומצם סביר להניח שינסו לשכנע אתכם לבחור עץ אחר, שכן קיים במלאי, אולם זו תהיה בהכרח הבחירה האופטימלית.

אפשרות הבחירה בין מגוון רחב של סוגי עצים מעידה על רצינות ומקצועיות, ובהחלט כדאי לייחס לה משקל נכבד בעת בחירת מחסן עצים.

לא רק עצים אלא גם עצות

גם מי שצבר ניסיון מסוים בתחום ה"עשה זאת בעצמך" וכבר הרכיב פריטי ריהוט כאלה ואחרים מעצים שונים עדיין זקוק בלא מעט מקרים לעצות מאנשי מקצוע. מחסן עצים רציני ואיכותי מעסיק אנשים שכאלה, בעלי ידע נרחב לא רק לגבי סוגי עצים והתאמתם לכל משימה ומטרה אלא גם בנוגע לתכנון פרגולות, בניית שולחנות פיקניק, תחזוקת פרקטים, שיפוץ ארונות וכו'.

למקום שכזה תוכלו להגיע ולצאת לא רק עם העץ האידיאלי אלא גם עם עצות יקרות ערך – ועל כן מקצועיות הצוות והמוכנות שלו לסייע הם פרמטר חשוב לא פחות ממבחר העצים.

 

אולי יעניין אותך קריאה נוספת על:

5/5 - (1 vote)
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *