שיפוץ דירה בגבעתיים

כמו רוב הערים הגדולות בישראל, גם גבעתיים היא ישוב ותיק שלא מפסיק להתחדש. העיר שצמודה לתל אביב ממזרח מנצלת באופן נרחב למדי את האפשרויות שמקנה תמ”א 38 ובכל רחבי גבעתיים ניתן לראות בניינים מודרניים שמחליפים את אלה הישנים. גם במבנים שלא מתבצע בהם פרויקט של התחדשות עירונית ניתן כמובן לשדרג את הדירות – באמצעות שיפוץ. שיפוץ דירה מאפשר לכל אחד ואחת כמעט, בהשקעה סבירה של כסף וזמן, להשביח את הנכס שברשותו וכך ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר (אם מדובר בדירת מגורים) או מתשואה גבוהה יותר (אם מדובר בדירה להשקעה).

כמה עולה לשפץ דירה בגבעתיים?

השלב הראשון בדרך לשיפוץ דירה שיניב יחס עלות-תועלת משתלם במיוחד הוא קביעת מסגרת תקציב. באופן טבעי שיפוץ דירה בגבעתיים שכולל גם החלפת צינורות, שדרוג חיפויי רצפות, שבירת קירות או בניית קירות הוא פרויקט יקר יותר ביחס לשיפוצים שכוללים בעיקר שינויים בעיצוב הפנים ללא התייחסות לתשתיות – אבל כשמדובר בדירה ישנה שהתכנון שלה אינו אופטימלי ביחס לצרכים העדכניים ושהתשתיות בה מיושנות ולא עומדות בעומסים הקיימים, ההמלצה היא לנצל את ההזדמנות ולבצע שיפוץ מקיף. שיפוץ שכזה יוביל למקסימום שיפור ועלייה של ערך הנכס, וכשמפקידים את מלאכת התכנון והביצוע בידי איש או אשת מקצוע מנוסים, גם תג המחיר תורם לכדאיות.

איך להימנע מהתארכות השיפוץ שלא לצורך?

אחד החששות העיקריים שאיתם מתמודד כל מי שרוצה לשפץ דירה בגבעתיים הוא בלגן לאורך זמן ופגיעה מתמשכת בשגרת החיים. החשש מובן: כולנו מכירים סיפורים על מי שיצאו לדרך מתוך אמונה שהיא קצרה ושעד מהרה הם יוכלו ליהנות מדירה משודרגת, אבל בפועל השיפוץ התארך והתמשך. הפקדת מלאכת התכנון והביצוע בידיים מקצועיות מצמצמת את הסיכון ולמעשה מבטיחה לכם את השלמת הפרויקט בפרק זמן סביר – כיום ניתן לבצע גם שיפוץ מקיף תוך 21 ימי עבודה, ושיפוצים מצומצמים יותר תוך ימים בודדים.

הליווי המקצועי מבטיח מקסימום שדרוג במינימום זמן ובלגן בשתי דרכים: ראשית, תכנון אופטימלי, כך שכל הפעולות המבוקשות יבוצעו בדיוק בסדר הנכון, ושנית, ביצוע מוקפד כך שהסנכרון בין כל אנשי המקצוע יהיה מושלם. כמו כן בזכות מעצב/ת פנים עם ניסיון בשיפוצים אין טעויות שנדרש זמן יקר כדי לתקן אותן – לא בשלב התכנון ולא בשלב הביצוע.

שיפוץ דירה קטנה בגבעתיים

חלק בלתי מבוטל מהדירות בגבעתיים שכדאי לשפץ אותן מתאפיינות בשטח מצומצם יחסית – זכר לימים שבהם נבנו בארץ דירות קטנות (בהשוואה לסטנדרט המקובל כיום). במקרים אלה, מתעצמת חשיבות התכנון המדויק וזאת על-מנת להפיק מקסימום תועלת מכל מטר רבוע. הדגשים העיקריים של שיפוץ דירה קטנה הם העדפת ריהוט מודולרי ובאופן כללי בפריטים שניתן להשתמש בהם ליותר מצורך אחד, פתרונות אחסון גמישים כולל במקומות שבדרך כלל לא מנוצלים (למשל בגובה), תכנון מושקע של תאורה כולל גופי תאורה שקועים ואפשור מקסימום אור טבעי (שמחמיא לכל חלל וחשוב במיוחד לדירות קטנות), עיצוב שנשען על גוונים בהירים, הפרדת חללים באמצעות שימוש בצבעים ומרקמים שונים וללא מחיצות פיזיות, וישנם עוד דגשים חשובים. בעזרת מעצב/ת פנים עם ניסיון בשיפוץ דירות קטנות תוכלו לטשטש את הממדים הצנועים ולגלות שגם בחלל קטן אפשר ליהנות מאיכות חיים גבוהה.

 

למידע נוסף הכנסו

https://www.72gag.co.il

 

Rate this post
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *