משטחי עץ מחיר – אורדילן

עץ הוא אחד מחומרי הגלם הנפוצים ביותר במגוון רחב של תחומים, וכך גם כשמדובר במשטחים. משטחי עץ משמשים בעיקר מפעלים וחברות לשם שינוע סחורות או אחסונן, ומגיעים בשלל גדלים ויכולות נשיאה. באופן טבעי ישנם גם תקנים שונים המסדירים את מידות המשטחים, את האופן שבו יש לייצר אותם וכן פרמטרים נוספים (למשל סוג המסמרים ומידת העמידות לחרקים שעלולים להזיק לעץ).

משטחים מעץ במידות סטנדרטיות או בהתאמה אישית

אם חיפשתם: משטחי עץ מחיר ?

ראשית, יש להבחין בין משטחי עץ למכירה המגיעים במידות סטנדרטיות לבין כאלה המיוצרים על פי הזמנה ומותאמים בדיוק לצרכי הלקוח הספציפי.

באופן טבעי נדרשת מיומנות גבוהה יותר על מנת לייצר את הסוג השני של המשטחים, והם גם יהיו יקרים יותר ביחס לחלופה הראשונה. בחלק גדול מהמקרים משטח עץ במידות סטנדרטיות מספק פיתרון אחסון או שינוע איכותי דיו ועל כן אין צורך בפיתרון היקר. יחד עם זאת כשכן יש בכך צורך חשוב במיוחד להקפיד לרכוש את המשטחים מיצרן בעל שם.

קוביות או קורות

חלוקה נוספת של משטחי עץ היא למשטחי קוביות מול משטחי קורות. הסוגים העיקריים של משטחי קוביות הם של 9 קוביות ו-12 קוביות, ועוד הבחנה היא בין משטח פתוח למשטח סגור. גם משטחי קורות נחלקים לתת קבוצות, הכל בהתאם לצרכים המדויקים של כל לקוח ולקוח. ניתן גם למיין את המשטחים השונים לפי מספר הכניסות למלגזה, פרמטר חשוב גם הוא כמובן.

התקן האירופאי

סוג ספציפי של משטחים נקרא Pallet וזאת על שום עמידתו בתקן האירופי (EuroPallet). תקן זה קובע באילו מסמרים ובאילו סוגי עצים ניתן להשתמש כדי לייצר משטח עץ, ובנוסף מגדיר את המידות הסטנדרטיות (וביניהן 80X120 ס"מ ו-100X120 ס"מ).

כושר נשיאה

פרמטר חשוב אחר בעת רכישת משטחי עץ הוא כושר הנשיאה – שנע מכמה מאות ק"ג ועד מספר טונות, כשהמשטח מיועד לשאת על גבו פריטים כבדים במיוחד.

זהירות, חרקים מזיקים!

אמנה בינ"ל מחייבת משטחים שעוברים בין אזורים שונים להיות עשויים מחומר שאינו נושא מיני חרקים פולשים או מחלות של צמחים. בהתאם משטחי עץ צריכים לעמוד בתקן הנקרא ISPM15. משטח שנבנה מעץ לא מטופל חייב לעבור טיפול, בין אם בחום (ב-56 מעלות צלזיוס, לפחות לחצי שעה, לכל אורך העץ) ובין אם בעישון (תא מיוחד המכיל מתיל ברומיד).

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *