כיצד ניתן להגדיל את שטח המחסן בחנות או בעסק?


יש מספר פתרונות יעילים בעזרתם ניתן לנצל בצורה מקסימאלית את השטח במחסן. פתרונות אלו מיועדים לחנויות, מחסנים, מרכולים וכל עסק אשר עושה שימוש בהיקף גדול של אחסון. הפתרון הראשון והפופולארי ביותר הוא שימוש במערכות אחסון מודולריות. ניתן לייצר את המערכות המתקדמות בהתאמה למשקל קל, בינוני או כבד. הגלריות המודולריות מוצעות עבור הלקוח בדגמים עם או בלי מדפים, במטרה להתאים לצרכים בצורה מושלמת. במסגרת מערכות אחסון מודולריות ניתן למצוא שולחנות עבודה לתעשייה ובעלי מלאכה, כונניות ומדפים עבור ספריות או עגלות שירות לצורך שינוע והעברת ציוד. התכנון של מערכות אחסון מודולריות מתבצע על ידי מהנדסים ונעשה בליווי אנשי מקצוע מיומנים.

המאפיינים של מדפי מתכת

פיתרון לא פחות חשוב להגדלת שטח המחסן בחנות או בעסק הוא שימוש במדפי מתכת. כאן אין צורך בהחלפת מערכת האחסון כולה, אלא רק בהוספה או שינוי המיקום של מדפים קיימים. המדפים מציעים יתרונות ייחודיים:

  1.   חוזק לשנים רבות
  2.   מחיר משתל
  3.   עמידות בתנאי מזג אוויר קיצוניים
  4.   חומרי גלם איכותיים

מדפי המתכת החדשים מגדילים את שטח המחסן משום שהם מפנים מקום. ניתן לאחסן את הציוד על המדפים בתוך תאים שקופים, וכך לייצר תצוגה נוחה עבור ספקים או לקוחות. גלריות מודולריות בשילוב ארקליות מאפשרות שילוב מנצח בין מדפי מתכת לפתרונות אחסון. קיים מבחר אדיר של ארונות מתכת בשילוב מגירות, אותן ניתן למצוא בעיקר במחסני תעשייה. גם כוורות, מדפי מתכת או הצבת קורות אשר מסוגלות לשאת עד 3,000 ק"ג יכולים להיות פיתרון מושלם.

הבדלים בין צרכי הלקוחות
לא כל המדפים מיוצרים בצורה זהה. במדפים למחסן לדוגמא ניתן למצוא הקפדה על נגישות, נוחות שימוש, ארגון ובקרה על המלאי. לעומת זאת, במדפים לחנות הדגש הוא עלהאסתטיקה. יש למצוא מערכות מדפים לאחסון עומק ותפעול בעזרת מלגזה, לצד אפשרות לכלובים מתפרקים, התאמה למחסנים אוטומטיים או גלריות מדפים בהתאמה אישית.

באופן כללי, צרכי הלקוח קובעים במידה רבה את האופי של פתרונות האחסון. ישנם לקוחות פרטיים המעוניינים להגדיל את שטח המחסן על חשבון משרדים, דרכי גישה או אולם תצוגה. לעומתם, לא מעט מפעלים מנצלים את השטח הקיים, ומתכננים אותו מחדש מבלי לבצע שינויים מרחיקי לכת. פתרונות אחסון מאפשרים מענה על הצרכים הללו, ואינם דורשים הוצאה כלכלית גבוהה. פתרונות אחסון איכותיים משתלמים בטווח הקצר והארוך, כמו התקנת דשא סינטטי, ולכן כדאי להכירם.

אחסנה יעילה וגם בטוחה
מערכות אחסון למשקל קל, בינוני או כבד חייבות לעמוד בתווי תקן בינלאומיים. רק בצורה כזו ניתן להשתמש בציוד המאוחסן בצורה נוחה ויעילה. מערכות אחסון זולות או כאלו המיוצרות מחומרי גלם באיכות ירודה אינן משיגות את המטרה. כללי הבטיחות תקפים לגבי כל סוגי האחסון ללא יוצא מן הכלל.

  • ארגזי ארכיון
  • אביזרי רכב
  • מיכון כבד
  • ציוד אלקטרוניקה
  • מוצרי נייר, ספרים ומחברות

בעל עסק או מחסן המעוניין לנצל את השטח העומד לרשותו חייב לפנות אל גורמים המתמחים במציאת פתרונות אחסון. בין הפתרונות הללו ישנם מוצרים איכותיים המבטיחים יתרון משמעותי לכל מחסן.

אולי יעניין אותך קריאה נוספת על:

Rate this post
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *