העיצוב המושלם לחדרי ילדים

אחד החדרים הכי כיפיים לעיצוב בבית הוא חדר הילדים. זה המקום לשילובי צבעים מעניינים, לפריטים יוצאי דופן ולהתחברות מחודשת שלנו ההורים לעולם הילדות. עיצוב חדרי ילדים מתחיל ונגמר בהגדרת כל התפקידים של חדר הילדים. חדר הילדים הוא המקום למשחק, לאירוח חברים, להכנת השיעורים, לציור ויצירה וגם – בסוף היום, לשינה ערבה ובריאה. כל הדברים האלו צריכים להשתלב ביחד ולבוא לידי ביטוי בעיצוב של חדר הילדים.

בחירת ריהוט לחדר הילדים

הדבר הראשון שאנחנו עושים כשאנחנו מעצבים חדרי ילדים הוא לבחון את כל האפשרויות לריהוט החדר. בחירת הריהוט תשפיע על סידור החדר, על אפשרויות האחסון של הצעצועים, הספרים וכל שאר הדברים שצריך לאחסן כדי למנוע בלגן.

לפני שאנחנו פונים לכל חברת ריהוט שמתמחה בעיצוב חדרי ילדים אנחנו בודקים את שטח החדר ומנסים לתכנן מה בדיוק אנחנו צריכים בכל פינה ולכל שימוש. פינת משחקים עם אחסון לצעצועים, פינת קריאה, מיטה נוחה ואיזור שינה, שולחן לימודים וכדומה.

חשוב לבחור בריהוט איכותי וחכם, שצבוע בצבעים שמתאימים לחדרי ילדים – כלומר, אינם רעילים ומסוכנים לבריאות. ריהוט לחדרי ילדים חייב להיות בעל תו תקן.

מומלץ לבחור בריהוט בצבע נייטרלי, שיוכל ללוות את הילדים גם בתקופות שבהם אתם מעצבים מחדש את חדר הילדים, צובעים מחדש את הקירות או עוברים דירה. את נקודות הצבע תוכלו להוסיף באמצעות טקסטיל, גופי תאורה, טפטים ומדבקות קיר וכמובן – באמצעות צבע לקירות.

כדאי לבחור במערכות אחסון חכמות, שיאפשרו לכם לסדר את הצעצועים, הספרים, הבגדים וכל השאר בצורה נוחה. היום אפשר למצוא מערכות אחסון שניתנות לשינוי, מגרות שמתווספות למערכת האחסון ומותקנות מתחת למיטה ועוד מגוון רחב של אפשרויות אחסון.

בחירת הצבעים והפריטים הנוספים

כאמור, כדאי לבחור ריהוט בצבע נייטרלי כמו לבן, שמנת או חום. אבל חדרי ילדים לא צריכים להיות חסרי צבע. את זריקות הצבע אפשר ליצור באמצעות בחירה נכונה של צבעים לקיר. מומלץ לבחור בצבעי פסטל שייצרו תחושה של מרחב פתוח ומואר ולהימנע מצבעים חזקים וכהים מדי.

בנוסף, תוכלו לשלב בעיצוב החדר טפטים לחדרי ילדים או מדבקות קיר, שיוסיפו עוד נגיעות צבע. לצדם, תוכלו להזריק צבע לחדר הילדים באמצעות וילונות, גופי התאורה, כריות נוי, פופים, שטיחים וכדומה. כדאי לבחור בשני צבעים לצד הצבע הנייטרלי – צבע נוסף שיהיה בולט בשטח ועוד צבע שיבוא לידי ביטוי בנגיעות קטנות.

חדרי ילדים לבנים ולבנות שונים בעיצוב שלהם, אבל היום כבר לא חייבים לשמור על החוק של תכלת לבנים וורוד לבנות. ירוק, צהוב, כתום, סגול וצבעים אחרים יכולים להשתלב בחדרים של בנות ושל בנים.

שתפו את הילדים בעיצוב החדר

חדרי ילדים לילדים בוגרים יותר יכולים להפוך למיוחדים ונעימים יותר כאשר משתפים את הילדים בתהליכי הבחירה של הריהוט, הצבעים והפריטים. הילד ירגיש שמדובר בפינה הפרטית שלו וירגיש בה הכי בנוח עם הפריטים שהיה שותף לבחירה שלהם.

Rate this post
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *